Marketinški direktor za Balkan, Xiaomi, Srbija

Djordje Jovanović

Djordje Jovanović je srbska komunikacijska rock zvezda, ki vedno postavlja nove standarde in premika meje mogočega. V zadnjem desetletju se je prebil od upravljavca skupnosti na družbenih omrežjih do vodje marketinga za Xiaomi na Balkanu. Obvladal pet različnih industrij in pet velikih podjetij, vsakič pustil ogromen vpliv s svojim uporabniško usmerjenim, disruptivnim pristopom.

Djordje ne igra marketinške igre; on jo redefinira. Z inženirskim načinom razmišljanja ustvarja inovativne kampanje, kot da je to nekaj vsakdanjega. V Srbiji ga kličejo »kralj marketinga v korporativnem okolju«, ker prevzame najnovejše trende – ali jih celo ustvari – in jih uspešno uvede v najbolj toga korporativna okolja. Djordje je vodja, ki ne premika meja, temveč jih podira in dviguje standarde za vse.

Ste že slišali za kampanjo »Buy Xiaomi, Bro«? To je bila Djordjeva stvaritev. Celotna država je bila leto dni v pričakovanju, telefon je lansiral brez ene same besede o njem – in ga razprodal. Kasneje je celo državo potegnil za nos, tako da je ustvaril lažnega fotografa Massimiliana Toscanellija, zato da bi predstavil kakovost kamere na novem modelu telefona. To je bila poteza, pri kateri se zavedal, da igra na vse ali nič. Ali bo kampanja izrazito uspešna ali pa bo izgubil službo.

Ampak to še ni vse. Đorđe je lansiral telefon, ne da bi ljudem povedal karkoli o izdelku – in kljub temu dosegel rekordno prodajo. Skrivnost je spremenil v marketinški fenomen.

Na KIK 2025 Djordje prihaja kot naslovni govorec.