Izborna komisija je februarja v prvem krogu med prijavljenimi izbrala tri finaliste, ki se ji bodo v drugem krogu izbora predstavili tudi v živo. To so: 

  • Sašo Sever, vodja upravljanja odnosov z javnostmi, Zavarovalnica Triglav 
    Odlikujejo ga strateški pristop, inovativnost in sposobnost povezovanja sodelavcev. Spretno pluje med poslušanjem zaposlenih in naslavljanjem njihovih potreb ter usmeritvami podjetja, hkrati pa agilno sledi tehnološkim in vsebinskim trendom. 
  • Tanja Subotić Levanič, direktorica korporativnih odnosov, Pivovarna Laško Union  
    Z znanjem, izkušenostjo in naravnim darom za povezovanje ljudi gradi tim raznolikih sodelavcev, ki razume in zavzeto uresničuje skupno vizijo. Njeno delovanje temelji na jasnosti, vključenosti, integriteti, empatiji in bistvenosti. 
  • Gregor Valentan, tehnični rekruter in specialist za blagovno znamko delodajalca, Comtrade Gaming 
    S proaktivnim pristopom in inovativnimi idejami razvija projekte, ki poudarjajo pomen transparentnosti in povezovanja. Njegovo delo pušča odtis v obliki odprte komunikacije, boljše prepoznavnosti blagovne znamke delodajalca in večje pripadnosti zaposlenih. 

Z njimi se bomo pogovarjali tudi mi na KIK konferenci 1. aprila. Zanimalo nas bo predvsem, s kakšnimi praksami internega komuniciranja, povezovanja ter sodelovanja navdušujejo v svojih organizacijah. Eden od njih pa bo kot prvi prejel priznanje osebnost internega komuniciranja. 

Zakaj osebnost internega komuniciranja? 

Po zgledu FEIEA priznanja za evropsko osebnost internega komuniciranja v Sloveniji od leta 2024 podeljujemo priznanje osebnost internega komuniciranja – lani Srečku Šestanu častno priznanje, letos na KIK konferenci 1. priznanje. S priznanjem se poklonimo  (strokovnim in vrednostnim) vrlinam komuniciranja, s katerimi je prejemnik povezal ljudi v svoji organizaciji: morda so skupaj uspeli uresničiti ambiciozno vizijo, preobrazbo, premakniti mejo mogočega ali uspešno delovati v času krize.  

Odgovornost in motivacija za povezovanje ljudi k skupni viziji, ambiciji ali cilju nista povezani z delovnim mestom temveč z vlogo, ki jo posameznik prevzame. Zato so nazivi najboljših komunikatorjev zelo raznoliki, njihove zgodbe pa nadvse zanimive. Posameznikov, ki so vzor komunikacije, ki povezuje, je mnogo. Zato je čas, da jim podelimo priznanje, ki ga v slovenskem komunikacijskem prostoru še ni bilo.