Govorci

Prisluhnite vrhunskim strokovnjakom, ki bodo poskrbeli za uporabna znanja in navdih za vaše nadaljnje korake.

Govorci

Najavljamo prve govorce!

Jana Repanšek

Direktorica mednarodne organizacije CEF (Center of Excellence in Finance)

Jana Repanšek

Direktorica mednarodne organizacije CEF (Center of Excellence in Finance)
Jana Repanšek je direktorica mednarodne organizacije CEF (Center of Excellence in Finance) s sedežem v Ljubljani. Njena strokovna področja so razvoj institucionalnih zmogljivosti, upravljanje organizacijskih sprememb, javna politika in strategija, upravljanje javnih financ in mednarodno razvojno sodelovanje. Njena motivacija pri delu pa je zaupanje v človeka in njegove sposobnosti ter prepričanje, da lahko v sodelovanju premikamo gore.

Dr. Barbara Smolnikar

Predsednica uprave družbe Vita, življenjska zavarovalnica

Dr. Barbara Smolnikar

Predsednica uprave družbe Vita, življenjska zavarovalnica
Dr. Barbara Smolnikar, predsednica uprave družbe Vita, življenjska zavarovalnica, ima več kot 30 let vodilnih in vodstvenih delovnih izkušenj v finančnem sektorju. Družba, ki jo vodi, je med srednje velikimi podjetji aktualna prejemnica priznanja Vključi.Vse. Slednjega Združenje Manager podeljuje organizacijam, ki razvijajo, gojijo in z dobrimi praksami ves čas nadgrajujejo delovno okolje, v katerem se zaposleni počutijo varne, sprejete, slišane in spoštovane – v vsej svoji raznolikosti.

Djordje Jovanović

Marketinški direktor za Balkan, Xiaomi, Srbija

Djordje Jovanović

Marketinški direktor za Balkan, Xiaomi, Srbija
Djordje Jovanović je srbska komunikacijska rock zvezda, ki vedno postavlja nove standarde in premika meje mogočega. V zadnjem desetletju se je prebil od upravljavca skupnosti na družbenih omrežjih do vodje marketinga za Xiaomi na Balkanu. Obvladal pet različnih industrij in pet velikih podjetij, vsakič pustil ogromen vpliv s svojim uporabniško usmerjenim, disruptivnim pristopom. Djordje ne igra marketinške igre; on jo redefinira. Z inženirskim načinom razmišljanja ustvarja inovativne kampanje, kot da je to nekaj vsakdanjega. V Srbiji ga kličejo »kralj marketinga v korporativnem okolju«, ker prevzame najnovejše trende – ali jih celo ustvari – in jih uspešno uvede v najbolj toga korporativna okolja. Djordje je vodja, ki ne premika meja, temveč jih podira in dviguje standarde za vse. Ste že slišali za kampanjo »Buy Xiaomi, Bro«? To je bila Djordjeva stvaritev. Celotna država je bila leto dni v pričakovanju, telefon je lansiral brez ene same besede o njem – in ga razprodal. Kasneje je celo državo potegnil za nos, tako da je ustvaril lažnega fotografa Massimiliana Toscanellija, zato da bi predstavil kakovost kamere na novem modelu telefona. To je bila poteza, pri kateri se zavedal, da igra na vse ali nič. Ali bo kampanja izrazito uspešna ali pa bo izgubil službo. Ampak to še ni vse. Đorđe je lansiral telefon, ne da bi ljudem povedal karkoli o izdelku – in kljub temu dosegel rekordno prodajo. Skrivnost je spremenil v marketinški fenomen. Na KIK 2025 Djordje prihaja kot naslovni govorec.

Katja Krasko Štebljaj

Samostojna svetovalka za interno komuniciranje

Katja Krasko Štebljaj

Samostojna svetovalka za interno komuniciranje
Katja Krasko Štebljaj kot samostojna svetovalka za strateško interno komuniciranje in HR gradi most med odnosi z javnostmi in strateškim managementom človeških virov (SHRM). Njuno integrirano delovanje prinaša v delovne organizacije, kar ima mnoge dobrobiti. Delovne organizacije opolnomočuje za strateško interno komuniciranje, ki osmišlja, navdihuje, vključuje in povezuje zaposlene ter dviguje njihovo zavzetost in pripadnost. S krepitvijo znanj in veščin za bolj zdrave delovne odnose delovnim kolektivom pomaga razreševati toksične delovne odnose in se posveča transformacijam organizacijskih kultur. Kot predavateljica na podiplomskem izobraževanju – Londonski šoli za odnose z javnostmi – soustvarja generacije novih komunikatorjev, oblikuje in predava na mnogih strokovnih dogodkih, mentorira mlade komunikatorje in vodi programske svete in žirije priznanih dogodkov odnosov z javnostmi. Pri svetovalnem delu prisega na visoke etične standarde, znanje, graditev dobrih odnosov, strateško in ciljno usmerjeno delo, psihološko varnost in sodelovanje.

Mag. Edita Krajnović

Evropska osebnost internega komuniciranja 2021, ustanoviteljica podjetja Mediade

Mag. Edita Krajnović

Evropska osebnost internega komuniciranja 2021, ustanoviteljica podjetja Mediade
Mag. Edita Krajnović je direktorica družbe Mediade marketing, komunikacije in razvoj. Raziskovalka trajnostnega voditeljstva je dolgoletna vodja metodologije Zlata nit: izbor zaposlovalca leta ter Gazela: izbor najboljših med najhitreje rastočimi podjetji. Za inovacijo Podjetniki v podjetju, namenjeno razvoju kulture inovativnosti in talentov, je v soavtorstvu prejela bronasto priznanje GZS OZ Ljubljana. Je tudi sopobudnica iniciative Inženirke in inženirji bomo!, ki mlade navdušuje za inženirstvo, tehniko, naravoslovje in inovativnost. Leta 2021 je kot prva prejemnica v mednarodni konkurenci prejela najvišje strokovno priznanje Evropska osebnost za razvoj stroke internega komuniciranja. Družba Mediade je z njenim vodstvom leta 2023 med prvimi na svetu prejela priznanje Quintessential za trajnostno vodenje zdrave organizacije prihodnosti.

Dr. Simon Krek

Vodja Centra za jezikovne vire in tehnologije na Univerzi v Ljubljani in vodja projekta PoVeJMo

Dr. Simon Krek

Vodja Centra za jezikovne vire in tehnologije na Univerzi v Ljubljani in vodja projekta PoVeJMo
Dr. Simon Krek je slovenski jezikoslovec, vodja Centra za jezikovne vire in tehnologije na Univerzi v Ljubljani in vodja projekta PoVeJMo, v okviru katerega nastaja veliki generativni jezikovni model za slovenski jezik. Vodil je številne domače projekte iz področja digitalizacije slovenskega jezika in sodeloval na mednarodnih projektih, kot je na primer Evropska leksikografska infrastruktura (ELEXIS) pod okriljem Obzorij 2020. Na Inštitutu “Jožef Stefan” deluje kot namestnik koordinatorja Slovenske raziskovalne infrastrukture za jezikovne vire in tehnologije CLARIN. V raziskovalnem delu se osredotoča na vprašanja o položaju slovenščine v digitalni dobi. Njegova osrednja področja raziskovanja so leksikografija in leksikogramatika, korpusno jezikoslovje, računalniška obdelava naravnih jezikov, jezikoslovna infrastruktura in računalniško podprto učenje za poučevanje jezikov. Dr. Krek se v svojem delu zavzema za odprt dostop do jezikovnih podatkov, ki bi bili na voljo vsakomur.

Antiša Korljan

Časopisni urednik in podkaster

Antiša Korljan

Časopisni urednik in podkaster
Zadnjih 20+ let je preživel na uredniških pozicijah na Dnevniku in Primorskih novicah, kjer je bil tudi redni kolumnist. Do politične ukinitve oddaje je bil redni kolumnist Studia City, je soustanovni avtor političnega podkasta LD;GD in pogost komentator političnega dogajanja v domačih in tujih medijih. Zadnji dve leti v okviru Dnevnikovega projekta Gazela vodi dogodke ob regijskih in nacionalnem izboru najhitreje rastočih podjetij.  

Vid Sodnik

Direktor IGLU impro šole

Vid Sodnik

Direktor IGLU impro šole
Vid Sodnik je direktor IGLU impro šole, igralec, tv voditelj, režiser in mednarodno uveljavljen gledališki improvizator. Nastopal in poučeval je v 25 državah po Evropi ter Severni in Južni Ameriki. Je soustanovitelj mednarodnega organizacije Ohana s člani iz večine držav EU, ter član svetovne zveze ITI - International Theatresports Institute. Pri svojem delu orodja gledališke improvizacije aplicira na področja podjetništva, performerstva in socialnega varstva.  

Anja Garbajs

Direktorica strateških naročnikov, PM, poslovni mediji

Anja Garbajs

Direktorica strateških naročnikov, PM, poslovni mediji
Anja Garbajs je v agenciji PM, poslovni mediji zaposlena že vse od začetka, kjer deluje kot direktorica strateških naročnikov. Je dinamična in ustvarjalna profesionalka s strastjo do komunikacij. Z več kot 20 leti izkušenj na področju korporativnih komunikacij, marketinga, PR-ja in upravljanja z dogodki se odlično znajde pri snovanju konceptov in strategij za različne naročnike, blizu so ji produkcije medijskih formatov ter izpeljava in nadzor različnih komunikacijskih procesov, vključno s krizno komunikacijo, produkcijo korporativnih medijev in oglaševanjem.

Petra Ilar

Specialistka za interno komuniciranje in trajnostno poslovanje, Mediade

Petra Ilar

Specialistka za interno komuniciranje in trajnostno poslovanje, Mediade

Petra Ilar je izvršna urednica ter specialistka za interno komuniciranje in trajnostno poslovanje v družbi Mediade. Kot diplomirana novinarka, specializirana za tržno komuniciranje, ima več kot 25 let izkušenj s pripravo in obdelavo vsebin za tiskane, spletne in radijske medije, z organizacijo dogodkov ter s projekti uredniškega in vsebinskega marketinga.

Jure Bračko

Direktor marketinga in komunikacij, OTP banka, Slovenija

Jure Bračko

Direktor marketinga in komunikacij, OTP banka, Slovenija

Lara Berlec

Vodja Korporativnega komuniciranja, OTP banka, Slovenija

Lara Berlec

Vodja Korporativnega komuniciranja, OTP banka, Slovenija
Lara Berlec je vodja korporativnega komuniciranja v OTP banki in je med drugim odgovorna za področje odnosov z javnostmi, internega komuniciranja in pozicioniranja znamke delodajalca. Svoje več kot 25-letne izkušnje iz marketinga in korporativnega komuniciranja je pridobivala v različnih mednarodnih bančnih in telekomunikacijskih korporacijah. Je izkušena na področju vodenja, blagovne znamke in identitete, oglaševanja, strateškega komuniciranja, odnosov z javnostmi in organizacije dogodkov. Diplomirala je iz novinarstva na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani, poleg tega pa je svoje strokovno znanje nadgradila na Londonski šoli za PR (LSPR) in Branding šoli Gea College Ljubljana.