Program

Prisluhnite vsebinam, ki bodo pripomogle k razvoju in rasti vaše organizacije. 

Program konference KIK snujemo in kujemo za vas

Komunikacija je ključ – ravno zato skrbimo, da program poveže najboljše zgodbe, govorce in teme. 

Jutranja kava

8.15-8.50
Vid Sodnik

Vid Sodnik

Direktor IGLU impro šole

KIK starter

Vid Sodnik, direktor IGLU impro šole, nas bo popeljal v KIK vesolje. Začetek, ki se ga ne splača zamuditi.

8.50-9.00
Mag. Edita Krajnović

Mag. Edita Krajnović

Evropska osebnost internega komuniciranja 2021, ustanoviteljica podjetja Mediade

KIK radar 2025

Kaj je pomembno, če želiš biti uspešen danes, pa tudi jutri? Kakšni so trendi in katere spremembe se obetajo? KIK radar 2025 bo izzval. Se poigral. Presenetil. Opolnomočil. Da bomo znali (ob)stati, četudi podlaga ni stabilna. Dobesedno.

9.00-9.20
Djordje Jovanović

Djordje Jovanović

Marketinški direktor za Balkan, Xiaomi, Srbija

[KEYNOTE SPEAKER] Cilj opravičuje kampanjo.

Si predstavljate, da izpeljete tvegan podvig? Da goreče verjamete v idejo? Prevzamete iniciativo in jo izpeljete z neverjetnim uspehom - a svojemu vodji pred tem ne poveste prav vsega? Prav to je storil ´ disruptor´ Đorđe Jovanović, direktor marketinga za regijo Balkan v Xiaomi-ju. Na njegovo povabilo je slavni italijanski modni fotograf Massimiliano Toscanelli priletel v Srbijo. Oboževalce je fotografiral z novim telefonom in pokazal, kako osupljive fotografije je moč narediti z njim. A Massimiliano Toscanelli v resnici ne obstaja. Đorđe in ekipa so si ga v celoti izmislili! Skozi zgodbo bomo izvedeli zakaj. Kako se je na razkritje odzval manager iz Kitajske? Kako je tekla komunikacija v odnosu nadrejeni – podrejeni? P.S: Predavanje vas bo ohrabrilo in okrepilo vašo samozavest. O tem se boste na vozliščih, ki sledijo, lahko posvetovali z managerkami in managerji. Predstavitev bo potekala v angleškem jeziku.

9.20-9.50

Minute za ´skhole´

Beseda ´skhole´ označuje nedejavnost, stanje, ki so mu v stari Grčiji pripisovali visoko pozitivno vrednost.

9.50-10.00
Zvezdana Lubej

Zvezdana Lubej

Kadrovska strokovnjakinja in vodilna coachinja karizmatičnega in trajnostnega vodenja

[INTERAKTIVNO DELO V SKUPINAH] Trening poguma s poslovnimi voditelji/cami

Kako razvijati medsebojno zaupanje, da si bomo upali (tudi) tvegati? Kaj potrebujemo, da nas ne bo strah napak in neuspeha? NA KIK konferenci ne boste zgolj poslušali. Letošnja novost bo delo v skupinah. V KIK interdisciplinarnih vozliščih, ki se jim bodo pridružila zveneča imena iz sveta poslovnih voditeljev in voditeljic, bomo ugotavljali, kako razvijati medsebojno zaupanje, da si bomo ljudje upali segati dlje in višje. Trening bo vodila coachinja karizmatičnega voditeljstva Zvezdana Lubej.

10.00-10.30

Odmor

10.30-11.00
Miha Pahulje

Miha Pahulje

Član uprave, Merkur zavarovalnica
Eva Čemas

Eva Čemas

Poslovna direktorica, Medicinski center Polje harmonije

Zakaj talenti privlačnost zaposlovalca povezujejo z zdravjem?

V pogovoru bomo odpirali vprašanja o zdravju naših odnosov in zdravju organizacij. Z ambicijo, da delovna okolja spreminjamo v privlačna in zdrava, future-ready. Da ohranjamo zdravje in krepimo odpornost sebe in organizacij, v katerih delujemo. Na temelju raziskovalnega dela bomo sogovornika med drugim spraševali: Kakšna je diagnoza povprečnega zaposlenega v Sloveniji Ali na zdrave odnose in dobro počutje vplivajo besede in čustva voditeljev? Kako krepiti kolektivno varnost, ko gre za zdravje zaposlenih?

11.00-11.15
Lara Berlec

Lara Berlec

Vodja Korporativnega komuniciranja, OTP banka, Slovenija
Jure Bračko

Jure Bračko

Direktor marketinga in komunikacij, OTP banka, Slovenija

Združevali sta se banki, kaj pa zaposleni?

Združevanje dveh organizacij ni mačji kašelj. Če sta to banki, še toliko manj. Uporabniki so morali biti v središču naporov, a ravno zato je enako pomembno, kako so se na združitev pripravljali zaposleni. Jure Bračko, direktor marketinga in komunikacij, in Lara Berlec, vodja korporativnega komuniciranja v OTP banki, nas bosta popeljala v zakulisje združevanja. Osvetlila bosta strateške nastavke, pregled kanalov in segmentacijo interne komunikacije ter strateško gradnjo skupne kulture in vrednot. Praksa, ki kaže, kako lahko učinkovita interna komunikacija poveže zaposlene in okrepi skupne vrednote. Po uspešni združitvi je OTP banka večja, močnejša, povezana.

11.15-11.35
Dr. Simon Krek

Dr. Simon Krek

Vodja Centra za jezikovne vire in tehnologije na Univerzi v Ljubljani in vodja projekta PoVeJMo

Generativna UI: zakaj potrebujemo 40 milijard besed

Veliki jezikovni modeli že vplivajo na družbo in slovenski jezik pri tem ne želi zaostajati. Projekt PoVeJMo, ki ga vodi dr. Simon Krek, gradi prvi generativni jezikovni model za slovenščino – ključno orodje za razvoj AI aplikacij v humanistiki, medicini, industriji in IT-ju. A za to potrebujemo 40 milijard besed v slovenščini! Kako lahko prispevamo k temu podvigu in zakaj je pomemben za konkurenčnost slovenskih digitalnih storitev in digitalne kompetence? Odkrijte vlogo posameznikov in institucij v tem prelomnem projektu.

11.35-11.55
Saša Gnezda

Saša Gnezda

Glavna urednica, Mediade

Kako komunicirajo odlični?

Kdo so Sašo Sever, vodja upravljanja odnosov z javnostmi, Zavarovalnica Triglav, Tanja Subotić Levanič, direktorica korporativnih odnosov, Pivovarna Laško Union, in Gregor Valentan, tehnični rekruter in specialist za blagovno znamko delodajalca, Comtrade Gaming? In predvsem s kakšnimi praksami internega komuniciranja, povezovanja ter sodelovanja navdušujejo v svojih organizacijah. Pogovor s finalisti za priznanje Osebnost internega komuniciranja 2025 vodi Saša Gnezda, glavna urednica, Mediade.

11.55-12.15
Igor Savič

Igor Savič

Ustanovitelj in direktor družbe PM, poslovni mediji

Več komuniciranja, prosim! Mislite resno?

Vse lažje dostopna - celo vse bolj umetno intiligenčna - poenostavitev priprave in produkcije informacij in vsebin, skupaj z enostavno dostopnostjo kanalov, medijev in distribucijskih platform, zlahka ustvarja iluzijo dobre in zadostne (interne) komunikacije in zabriše vpogled v njeno kompleksnost in njen temeljni smisel in pomen. Kakšen nevaren, a hkrati zanimiv profesionalni izziv! Ključno vprašanje za komunikacijske profesionalce zato ni zgolj: »kdaj je res dovolj«, temveč predvsem: »kako lahko bolje«. Na podlagi dolgoletnih profesionalnih izkušenj v medijih, organizacijah in podjetjih ter v komunikacijski agenciji PM, poslovni mediji, bom razmišljal o elementih, ki jih v formuli dobrega (internega) komuniciranja ne bi smeli spregledati ali pozabiti.

12.15-12.30
Petra Ilar

Petra Ilar

Specialistka za interno komuniciranje in trajnostno poslovanje, Mediade
Anja Garbajs

Anja Garbajs

Direktorica strateških naročnikov, PM, poslovni mediji

Podelitev priznanja Osebnost internega komuniciranja 2025

Podeljujeta: Petra Ilar, specialistka za interno komuniciranje in trajnostno poslovanje, Mediade, in Anja Garbajs, direktorica strateških naročnikov, PM, poslovni mediji.

12:30-12:45

Druženje ob kosilu

12.45-13.45
Polona Baloh Kremavc

Polona Baloh Kremavc

Direktorica študijskih programov, DOBA Fakulteta
Dr. Gregor Jagodič

Dr. Gregor Jagodič

Dekan, DOBA Fakulteta
Enej Gradišek

Enej Gradišek

Pospeševalec poslovnih procesov (Acceleration Manager), FaciliTribe

Umetna inteligenca in čustvovanje: boj ali spoj?

Ne bo nas ogrozila umetna inteligenca, temveč ljudje, ki jo bodo znali uporabljati bolje od nas, meni Enej. Zakaj velja dvomiti v odločitve – še posebno vodij, sprašujemo poznavalca kulture inovativnosti. In ali čustva, kot so jeza, frustracija ali navdušenje, vplivajo na odločitve vodij? Iskrice in raziskovalne ugotovitve o psihologiji sodobnega vodenja.

13.45-14.00
Katja Krasko Štebljaj

Katja Krasko Štebljaj

Samostojna svetovalka za interno komuniciranje

Vključujoča komunikacija – ustavimo centrifugo DEI-washinga

Katja Krasko Štebljaj bo razkrila ključne sestavine interne komunikacije, ki podpirajo raznolikost, enakopravnost in vključenost (ang. DEI). S poudarkom na večsmerni komunikaciji in pristni povezanosti bo skozi predavanje pokazala, kako ustvariti delovno okolje, kjer vsak zaposleni čuti pripadnost in je njegov glas slišan. Učinkovita vključujoča komunikacija ne gradi le zaupanja in jasnosti, ampak zaposlenim omogoča, da dosegajo vrhunske rezultate ter dvigujejo uspešnost organizacije. V času, ko je kultura vključenosti strateška nuja, bomo raziskali, kako DEI vključiti na avtentičen in učinkovit način ter kako preprečiti, da postane zgolj prazna fraza ali t. i. DEI-washing.

14.00-14.20
Maruša Grah

Maruša Grah

Vodja področja B2B marketing, Mediade

Kako (p)ostaneš najboljši zaposlovalec, magnet za talente?

Pogovor s prejemniki priznanja najboljši zaposlovalec v izboru Zlata nit in Zlata praksa 2024.

14.20-14.50

Gost presenečenja in darilca za domov

Bo tole prvoaprilska šala? Morda da, morda ne :).

15.00-15.15
Novosti

Zadnje novice in objave

03 Apr

Sašo Sever je osebnost internega komuniciranja 2025

Vemo, da odgovornost in motivacija za povezovanje ljudi k skupni viziji, ambiciji ali cilju – torej...

03 Apr

KIK izziv komuniciranja: več ali bolje?

Na 5. KIK konferenci, ki je potekala 1. aprila na ljubljanski fakulteti za družbene vede, se...

17 Dec

Na KIK konferenco prihaja Djordje Jovanović

Djordje Jovanović, direktor marketinga za Xiaomi Srbija ter eden najbolj cenjenih strokovnjakov na področju globalnega marketinga in...

12 Dec

Brez dobre interne komunikacije so same komplikacije

Za zdravje ljudi so najpomembnejši dobri odnosi. Ta ugotovitev ni golo govoričenje »na pamet«, potrjuje jo...

11 Dec

Iščemo osebnost internega komuniciranja 2025

Podelili bomo priznanje, ki ga v slovenskem komunikacijskem prostoru še ni bilo. Iščemo osebnost internega komuniciranja....

image