Program
Prisluhnite vsebinam, ki bodo pripomogle k razvoju in rasti vaše organizacije.
Program konference KIK snujemo in kujemo za vas
Komunikacija je ključ – ravno zato skrbimo, da program poveže najboljše zgodbe, govorce in teme.
- 01/04/2025 Ogrevanje
Jutranja kava
8.15-8.50KIK starter
Vid Sodnik, direktor IGLU impro šole, nas bo popeljal v KIK vesolje. Začetek, ki se ga ne splača zamuditi.
8.50-9.00- 01/04/2025 Poslovna sekcija

Mag. Edita Krajnović
Evropska osebnost internega komuniciranja 2021, ustanoviteljica podjetja Mediade
KIK radar 2025
Kaj je pomembno, če želiš biti uspešen danes, pa tudi jutri? Kakšni so trendi in katere spremembe se obetajo? KIK radar 2025 bo izzval. Se poigral. Presenetil. Opolnomočil. Da bomo znali (ob)stati, četudi podlaga ni stabilna. Dobesedno.
9.00-9.20[KEYNOTE SPEAKER] Cilj opravičuje kampanjo.
Si predstavljate, da izpeljete tvegan podvig? Da goreče verjamete v idejo? Prevzamete iniciativo in jo izpeljete z neverjetnim uspehom - a svojemu vodji pred tem ne poveste prav vsega? Prav to je storil ´ disruptor´ Đorđe Jovanović, direktor marketinga za regijo Balkan v Xiaomi-ju. Na njegovo povabilo je slavni italijanski modni fotograf Massimiliano Toscanelli priletel v Srbijo. Oboževalce je fotografiral z novim telefonom in pokazal, kako osupljive fotografije je moč narediti z njim. A Massimiliano Toscanelli v resnici ne obstaja. Đorđe in ekipa so si ga v celoti izmislili! Skozi zgodbo bomo izvedeli zakaj. Kako se je na razkritje odzval manager iz Kitajske? Kako je tekla komunikacija v odnosu nadrejeni – podrejeni? P.S: Predavanje vas bo ohrabrilo in okrepilo vašo samozavest. O tem se boste na vozliščih, ki sledijo, lahko posvetovali z managerkami in managerji. Predstavitev bo potekala v angleškem jeziku.
9.20-9.50Minute za ´skhole´
Beseda ´skhole´ označuje nedejavnost, stanje, ki so mu v stari Grčiji pripisovali visoko pozitivno vrednost.
9.50-10.00
Zvezdana Lubej
Kadrovska strokovnjakinja in vodilna coachinja karizmatičnega in trajnostnega vodenja
[INTERAKTIVNO DELO V SKUPINAH] Trening poguma s poslovnimi voditelji/cami
Kako razvijati medsebojno zaupanje, da si bomo upali (tudi) tvegati? Kaj potrebujemo, da nas ne bo strah napak in neuspeha? NA KIK konferenci ne boste zgolj poslušali. Letošnja novost bo delo v skupinah. V KIK interdisciplinarnih vozliščih, ki se jim bodo pridružila zveneča imena iz sveta poslovnih voditeljev in voditeljic, bomo ugotavljali, kako razvijati medsebojno zaupanje, da si bomo ljudje upali segati dlje in višje. Trening bo vodila coachinja karizmatičnega voditeljstva Zvezdana Lubej.
10.00-10.30Odmor
10.30-11.00- 01/04/2025 Strokovna sekcija
Zakaj talenti privlačnost zaposlovalca povezujejo z zdravjem?
V pogovoru bomo odpirali vprašanja o zdravju naših odnosov in zdravju organizacij. Z ambicijo, da delovna okolja spreminjamo v privlačna in zdrava, future-ready. Da ohranjamo zdravje in krepimo odpornost sebe in organizacij, v katerih delujemo. Na temelju raziskovalnega dela bomo sogovornika med drugim spraševali: Kakšna je diagnoza povprečnega zaposlenega v Sloveniji Ali na zdrave odnose in dobro počutje vplivajo besede in čustva voditeljev? Kako krepiti kolektivno varnost, ko gre za zdravje zaposlenih?
11.00-11.15Združevali sta se banki, kaj pa zaposleni?
Združevanje dveh organizacij ni mačji kašelj. Če sta to banki, še toliko manj. Uporabniki so morali biti v središču naporov, a ravno zato je enako pomembno, kako so se na združitev pripravljali zaposleni. Jure Bračko, direktor marketinga in komunikacij, in Lara Berlec, vodja korporativnega komuniciranja v OTP banki, nas bosta popeljala v zakulisje združevanja. Osvetlila bosta strateške nastavke, pregled kanalov in segmentacijo interne komunikacije ter strateško gradnjo skupne kulture in vrednot. Praksa, ki kaže, kako lahko učinkovita interna komunikacija poveže zaposlene in okrepi skupne vrednote. Po uspešni združitvi je OTP banka večja, močnejša, povezana.
11.15-11.35
Dr. Simon Krek
Vodja Centra za jezikovne vire in tehnologije na Univerzi v Ljubljani in vodja projekta PoVeJMo
Generativna UI: zakaj potrebujemo 40 milijard besed
Veliki jezikovni modeli že vplivajo na družbo in slovenski jezik pri tem ne želi zaostajati. Projekt PoVeJMo, ki ga vodi dr. Simon Krek, gradi prvi generativni jezikovni model za slovenščino – ključno orodje za razvoj AI aplikacij v humanistiki, medicini, industriji in IT-ju. A za to potrebujemo 40 milijard besed v slovenščini! Kako lahko prispevamo k temu podvigu in zakaj je pomemben za konkurenčnost slovenskih digitalnih storitev in digitalne kompetence? Odkrijte vlogo posameznikov in institucij v tem prelomnem projektu.
11.35-11.55Kako komunicirajo odlični?
Kdo so Sašo Sever, vodja upravljanja odnosov z javnostmi, Zavarovalnica Triglav, Tanja Subotić Levanič, direktorica korporativnih odnosov, Pivovarna Laško Union, in Gregor Valentan, tehnični rekruter in specialist za blagovno znamko delodajalca, Comtrade Gaming? In predvsem s kakšnimi praksami internega komuniciranja, povezovanja ter sodelovanja navdušujejo v svojih organizacijah. Pogovor s finalisti za priznanje Osebnost internega komuniciranja 2025 vodi Saša Gnezda, glavna urednica, Mediade.
11.55-12.15Več komuniciranja, prosim! Mislite resno?
Vse lažje dostopna - celo vse bolj umetno intiligenčna - poenostavitev priprave in produkcije informacij in vsebin, skupaj z enostavno dostopnostjo kanalov, medijev in distribucijskih platform, zlahka ustvarja iluzijo dobre in zadostne (interne) komunikacije in zabriše vpogled v njeno kompleksnost in njen temeljni smisel in pomen. Kakšen nevaren, a hkrati zanimiv profesionalni izziv! Ključno vprašanje za komunikacijske profesionalce zato ni zgolj: »kdaj je res dovolj«, temveč predvsem: »kako lahko bolje«. Na podlagi dolgoletnih profesionalnih izkušenj v medijih, organizacijah in podjetjih ter v komunikacijski agenciji PM, poslovni mediji, bom razmišljal o elementih, ki jih v formuli dobrega (internega) komuniciranja ne bi smeli spregledati ali pozabiti.
12.15-12.30Podelitev priznanja Osebnost internega komuniciranja 2025
Podeljujeta: Petra Ilar, specialistka za interno komuniciranje in trajnostno poslovanje, Mediade, in Anja Garbajs, direktorica strateških naročnikov, PM, poslovni mediji.
12:30-12:45Druženje ob kosilu
12.45-13.45- 01/04/2025 HR sekcija Zlata nit
Umetna inteligenca in čustvovanje: boj ali spoj?
Ne bo nas ogrozila umetna inteligenca, temveč ljudje, ki jo bodo znali uporabljati bolje od nas, meni Enej. Zakaj velja dvomiti v odločitve – še posebno vodij, sprašujemo poznavalca kulture inovativnosti. In ali čustva, kot so jeza, frustracija ali navdušenje, vplivajo na odločitve vodij? Iskrice in raziskovalne ugotovitve o psihologiji sodobnega vodenja.
13.45-14.00Vključujoča komunikacija – ustavimo centrifugo DEI-washinga
Katja Krasko Štebljaj bo razkrila ključne sestavine interne komunikacije, ki podpirajo raznolikost, enakopravnost in vključenost (ang. DEI). S poudarkom na večsmerni komunikaciji in pristni povezanosti bo skozi predavanje pokazala, kako ustvariti delovno okolje, kjer vsak zaposleni čuti pripadnost in je njegov glas slišan. Učinkovita vključujoča komunikacija ne gradi le zaupanja in jasnosti, ampak zaposlenim omogoča, da dosegajo vrhunske rezultate ter dvigujejo uspešnost organizacije. V času, ko je kultura vključenosti strateška nuja, bomo raziskali, kako DEI vključiti na avtentičen in učinkovit način ter kako preprečiti, da postane zgolj prazna fraza ali t. i. DEI-washing.
14.00-14.20Kako (p)ostaneš najboljši zaposlovalec, magnet za talente?
Pogovor s prejemniki priznanja najboljši zaposlovalec v izboru Zlata nit in Zlata praksa 2024.
14.20-14.50Gost presenečenja in darilca za domov
Bo tole prvoaprilska šala? Morda da, morda ne :).
15.00-15.15Zadnje novice in objave
Sašo Sever je osebnost internega komuniciranja 2025
Vemo, da odgovornost in motivacija za povezovanje ljudi k skupni viziji, ambiciji ali cilju – torej...
KIK izziv komuniciranja: več ali bolje?
Na 5. KIK konferenci, ki je potekala 1. aprila na ljubljanski fakulteti za družbene vede, se...
Na KIK konferenco prihaja Djordje Jovanović
Djordje Jovanović, direktor marketinga za Xiaomi Srbija ter eden najbolj cenjenih strokovnjakov na področju globalnega marketinga in...
Brez dobre interne komunikacije so same komplikacije
Za zdravje ljudi so najpomembnejši dobri odnosi. Ta ugotovitev ni golo govoričenje »na pamet«, potrjuje jo...
Iščemo osebnost internega komuniciranja 2025
Podelili bomo priznanje, ki ga v slovenskem komunikacijskem prostoru še ni bilo. Iščemo osebnost internega komuniciranja....
