

Djordje Jovanović, direktor marketinga za Xiaomi Srbija ter eden najbolj cenjenih strokovnjakov na področju globalnega marketinga in blagovnih znamk v balkanski regiji, nas bo 1. aprila 2025 nagovoril na KIK konferenci v Ljubljani.
Z nami bo delil svoje prepričanje, da cilj opravičuje kampanjo. Predstavil bo, kako je zavestno odstopil od uporabe določenih ustaljenih internih komunikacijskih kanalov, a kljub temu dosegel pomembne cilje za podjetje in ciljno javnost. Z drznostjo in inovativnostjo je dokazal, da so včasih prav najbolj tvegane odločitve tiste, ki prinesejo največjo vrednost.
Delil bo konkretne primere iz prakse, predstavil strategije in taktike, ki jih je uporabil za doseganje rezultatov. Poleg tega bo razpravljal o ravnovesju med tveganjem in odgovornostjo ter o tem, kako lahko komunikatorji presežemo okvir tradicionalnih metod, da bi dosegli čim večji učinek.
Več o predavatelju
Djordje Jovanović ima bogate izkušnje z digitalno preobrazbo podjetij, razvojem blagovnih znamk in vodenjem e-trgovine. Pred prihodom v Xiaomi Srbija je bil vključen v številne pomembne projekte na področju razvoja blagovnih znamk in komunikacije v različnih državah Balkana. Pogum za inovacije in sposobnost povezovanja strateškega razmišljanja z operativnimi rešitvami sta mu prinesla priznanje tako v industriji kot med kolegi.
Zakaj ne smete zamuditi tega predavanja?
Djordje je znan po svoji energiji, pronicljivosti in izkušnjah, ki jih v okolje komunikatorjev prenaša na zelo praktičen način.
Da bi zagotovili najboljše izkušnje, uporabljamo tehnologije, kot so piškotki, za shranjevanje in/ali dostop do informacij o napravi. Privolitev v te tehnologije nam bo omogočila obdelavo podatkov, kot je vedenje brskanja ali edinstveni ID-ji na tem spletnem mestu. Neprivolitev ali umik privolitve lahko negativno vpliva na nekatere lastnosti in funkcije.